onsdag den 6. august 2014

Første indlæg - HJERTET

Mange tanker fylder igennem dagen......

Jeg vil så gerne give noget kærligt her i mit første blogindlæg.

Jeg har fået øje på en dejlig tegning, den hænger på min væg lige foran mig.
Jeg har fået den fra en af mine nærmeste venner.
Tegningen forestiller et STORT RØDT hjerte. Der er taget en bid af hjertet.
Den lille bid ligger ved siden af hjertet. Min ven har skrevet:
UDEN DIG......VIL DER MANGLE NOGET. En bid af mit hjerte.

Jeg husker, at jeg blev rørt og glad over det hjerte. For den dag jeg fik det, ja - det var en trist og dum dag. Så følte jeg mig igen elsket. Til min kære ven Lars, tak for en bid af dit hjerte. Du er også i mit.

Så kære alle - send en lille kærlig bid af dit hjerte til en, som du holder af.

Kærligst Lise Lotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil altid glæde mig at få en kommentar